Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2016

Σοφία Κολοτούρου, Ανομήματα


Πηγή: Σοφία Κολοτούρου

KAIA OTSTAK, Borderland Nr. 4 (2011)


 (2000, βιβλίο Αν-επίκαιρα Ποιήματα)

Είμαι η Γυναίκα και μου φόρτωσαν νωρίς την Ηθική
-δήθεν με νίβουν μ' ανομήματα αιώνων-
Κι εγώ, ιέρεια στης Λαγνείας τη σπονδή
Εκάτη, Αστάρτη, ηδονών μα και δαιμόνων
σε μιαν αντίληψη του κόσμου αρσενική.

Είμαι η Γυναίκα και μου φόρτωσαν καιρό την Ενοχή
-δεν έχουν οι αμαρτίες μιαν όψη μόνον.
Κι εγώ, στου Ανήθικου δοσμένη τη σπουδή,
με μίση και κατάρες τόσων χρόνων,
στα φαύλα και στα κρείττω η πηγή,
είμαι η Γυναίκα, που παλεύει την πληγή...

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα
    Θα αναφερθώ σε όλα τα άτομα σε ανάγκη για το μερίδιό τους γεγονός που μου κάνει δάνεια χρήματα σε όλα τα άτομα που είναι σε θέση να εξοφλήσει με επιτόκιο 3%, το έτος και το χρόνο που κυμαίνεται από 1 έως 30 ετών, ανάλογα με το ποσό που ζητήθηκε. Το κάνω αυτό στους ακόλουθους τομείς: - δάνειο χρηματοοικονομικών - δάνειο-επενδύσεις σε ακίνητα - δάνειο auto-ενοποίηση χρέους δάνειο - εξαργύρωσης πίστωσης-δάνειο - προσωπικό σας έχουν κολλήσει, αν σας είναι πραγματικά ανάγκη, παρακαλώ γράψτε μου για περισσότερες πληροφορίες. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου μέσω e-mail: geogialuiza@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή