Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Μπέρτολτ Μπρέχτ, Ερωτήματα

LUIS BUNUEL   Golden Age / L' Age d' Or 1930

(Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής)

Γράφτηκε το 1934 και ανήκει στον κύκλο
Αγγλικά Σονέττα



Φ O Ρ Α Σ  ζεστά —ρωτάω— νά μη μου κρυώνεις 
Σε μαλακό —ρωτάω— κοιμάσαι στρώμα;
Στήν όψη —σε ρωτάω — έχεις φτιάξει χρώμα; 
Στά χάδια μου —άν θυμάσαι— αναδακρυώνεις;

Νά στείλεις γράμμα! Πές — μην σε λυπούνται; 
Νά γράψεις κάτσε! Θάρρος μένει νά καίει;
Και γράψε μου: Τί κάνεις; Είναι όλα O.K.;
Μέ σκέφτεσαι —ρωτάω σε — κάν;
                                                       Πετιούνται

άπ’ τό μυαλό μου τά ερωτήματα... Ώ, 
τί θ’ απαντήσεις σύ θάν τό μαντέψω.
Μά, άν είσαι κουρασμένη, σταματάω.

Δέν εχω φαΐ, άν πεινάς, νά σέ χορτάσει.
Σάν νά ’χω βγει, νιώθω, άπ’ τόν κόσμο έξω 
καί σάν νά σ’ έχω απάντεχα ξεχάσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου